صافيناز تعلن طلاقها: "الرجالة كلهم بيتفرجوا عليا وهو بيبص على ستات تانية"

فن وثقافة
صافيناز تعلن طلاقها:


كتب /نورا علي

 

تصدرت الراقصة صافيناز تريند جوجل بعد تصريحاتها في لقاء خاص في برنامج "الترابيزة" ، إن زوجها السابق كان يعاملها كطفلة وكان رجل حنون وكان دائما يطهوا لها الطعام لكن  مشكلته أنه كان بيحب الستات وعينه زائغه.

وأضافت صافيناز عندما كانت تمشى مع زوجها الجميع ينظر لها وهو ينظر لنساء أخريات فللأسف هذا الأمر في طبيعته ولذلك انفصلت عنه، وأنها ابتعدت عن الرقص من أجل ارضائه لكنها بعد الانفصال قررت العودة لجمهورها بقوة.

يذكر أن صافيناز تعتبر من أهم الراقصات في مصر وعرفها الجمهور لأول مرة عندما رقصت على أغنية " على رمش عيونها “والتي قدمت في فيلم القشاش بطولة محمد فراج وحورية فرغلي.واستطردت الراقصة الاستعراضية: “هو كان بيحبني أوي، بس عينيه كانت زايغة، وكنت دايمًا بقوله رجلي على رجلك يا روح مامي، وأنا برضو كنت غيرانة جدًا”.

وعن سبب طلاقهما، قالت: “سافرت 10 أيام علشان أشوف أهلي في موسكو وكنت هرجع على شرم، ومديرة أعمالي اللي كانت شغالة معايا جابتلي عقد شغل في البحرين لمدة 3 شهور، وأنا وقتها كان بقالي 3 سنين مش برقص، ومضيت العقد من غير ما أرجعله”.

وتابعت: “كلمته بعدها قولتله حبيبي أنا هسافر البحرين، قالي طب في فندق إيه هجيلك، قولتله لا ده شغل أنا ماضية 3 شهور، هرقص بس شوية علشان خاطري، قالي لا شغل إيه ده لو في شرط جزائي أنا هدفعه، قولتله عارف هو كام قالي كام قولتله مليون دولار، قالي يخربيتك، وزعل مني زعل جامد”.


تعليقات



اقرأ لـ

 
© حقوق النشر محفوظة لـبوابة الغد